Translation tool

luni, 14 iulie 2014

Colaborare cu altii: "Alerta rapire copil Sag 2014"

Protocolul de colaborare cu Salvo nu cu ISU a dat roade!
O aplicatie la nivel national ne-a dat ocazia ca radioAMATORI sa ne implicam si sa ne  oferim serviciile ca
niste PROFESIONISTI
Un exercitiu extraordinar care a dovedit ca suntem o echipa !
Personal nu ma asteptam la o prezenta asa mare si la daruirea de care ati dat dovada, TNX celor prezenti !
Din punctul meu de vedere am facut o impresie extraordinara.
Am dovedit ceea ce stim sa facem si am aratat autoritatilor ce putem face ( ii rog pe unii sa se abtina de la comentarii obscene )
Prin cortul in care am avut "baza" s-au perindat incontinuu diverse persoane cu grade pe la diverse institutii, care doreau sa vada cum am gasit victima si de unde stim coordonatele. ( TNX Manu, 2LGP ) Astfel ca sistemul APRS si-a dovedit inca odata utilitatea !
Cele 4 achipe de cautare formate din voluntari SALVO, din jandarmi si politisti au  avut in componenta si radioamatori voluntari care au tinut legatura cu statia de baza. In acest scop am instalat pe podul de cale ferata un repetor alimentat pe baterii, facilitand comunicatile intre noi, voluntarii au comunicat in PMR-ul si nu are rost sa va spun limitarile si acoperirea oferita de aparate. Aici ne-am facut noi utili comunicand in permanenta cu cei aflati in teren, ceea ce nu se poate spune despre sistemul tetra sau pmr-uri. Informatia calda din teren ajungea astfel in timpul cel mai scurt la cei care erau in masura sa decida la comandamentul infiintat ad-hoc. Chiar daca asta a necesitat ca mai toti radioamatorii sa aibe o portabila de UHF-VHF si inca una pt PMR, dar nu s-a plans nimeni la final.
Asa ca, imi place sa cred ca am produs o impresie buna, am dovedit ca stim sa fim o echipa, sa facem parte dintr-o echipa si nu la urma urmei, sa facem ceea ce ne place mai mult, sa COMUNICAM.
Chiar daca pe langa noi a trecut un mare concurs, IARU HF World Championship , cred ca cele vazute si cele traite LIVE au suplinit placerea de a striga la microfon dupa un HQ...
Am urmarit si programele de stiri de ieri si astazi, am vazut multe imagini in care aparem (unii chiar au devenit vedete) din pacate prezentatorii nu au pronuntat niciodata cuvantul RADIOAMATOR, dar probabil ca la urmatoarele  actiuni, nu se va mai omite acest lucru.
La final am primit multumiri si diplome de participare din partea coordonatorului de la Salvo, iar  ca ziua sa se incheie perfect, cei de la Salvo logistic s-au ocupat de pregatirea a doua ceaune imense cu gulash, ne-am bucurat  mult si am apreciat efortul bucatarului dupa ziua petrecuta in camp.
Au fost prezenti
YO2LLQ Dan Stoian
YO2LQL Nutu Horatiu
YO2MOI Matei Alexandru "Ducu"
YO2LJB Pasare Dan
YO2LLZ Eparu Manuel "Epy"
YO2LPA Eparu Lavinia
YO2LOZ Bidian Lucian "Bulan"
YO2MFC Muntean Pavel "Pablo"
YO2LIW Toplician Adrian
YO2LGP Hutuleac Emanuel
              Hutuleac Paul
YO2MKZ Suici Stefan "Pisty"
YO2BWR Roba Petru
YO2MLC Teban Cornel
YO2MKL Tomici Sasa "Sale"
YO2MLP Rusu Cristian "Ovidiu"
YO2MMC Mateas Marius, voluntar si la Salvo
YO2MTG Popa Gheorghe "Gigi"
Fotografii de la aceasta aplicatie se pot vedea aic
https://picasaweb.google.com/113698331155209108649/AlertaRapireCopilParteneriatulCuSALVO
YO2MTGigi
Sa fie intr-un ceas bun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu