Translation tool

joi, 9 ianuarie 2014

Inceput de 2014 cu YO2MTG/p

Prima activare din 2014

Vreme frumoasa, foarte cald , dar un vant puternic
Inainte de a incepe concursul LA MULTI ANI YO, am zis ca ar fi bine sa imi fac si incalzirea ...hi
Am iesit in aproprierea Timisoarei in YOFF-577, Saraturile Dinias
Din greseala am apucat-o pe un drum gresit si a trebuit sa ocolesc, ceva, dar.... la final a fost bine..
Lume prezenta in banda, dornica de legaturi radio si  propagare buna in 20 m cu controale puternice.
Necazul e ca s-a stins ecranul la laptop, astfel ca indicativele le-am bagat mai mult pe ghicite
Neonul de la ecran nu a mai vrut sa se aprinda, dar asta e....
Pe fuga maxima  am impachetat si am fugit la concursul "La multi ani YO",
unde doream sa ies in banda cu noul indicativ special  YP1989TM, indicativ special
luat pentru comemorarea celor 25 de ani de la REVOLUTIA din 1989 inceputa la Timisoara.
La cat mai multe QSO-uri in 2014 si LA MULTI ANI        YO2MTGigi

Prea multa vacanta strica!
Asa ca..... nu m-am putut abtine si pe o ceata groaznica o noua activare si asa azi a fost YOFF-586!
Vreme urata, ceata, frig, burnita si ....politia de frontiera.
Eram destul de aproape de fasie si le-am parut cam ciudat...hi,hi
Lucrurile s-au lamurit repede si au aflat si "ei" ce tare "bate" statia mea...hi,hi
Tocmai am facut o legatura cu M0 si le-am spus ca e din Anglia
Inceput de an, lumea prezenta in banda, asa ca ... legaturile au curs.
Am atins suta si am impachetat la repezeala, era cazul sa ma intorc acasa si sa gasesc un "ION" pozitiv , pentru al serbatorii....
La multi ani celor cu numele de Ion si Ioana                  73 de YO2MTGigi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu