Translation tool

joi, 23 august 2012

YO7KRS/p in YOFF-420

Deplasarea la muntele Tarnovu a fost o excursie frumoasa chiar daca ne-a cam plouat. Inchipuiti-va ca noaptea de sambata spre duminica ploaia a inceput la ora 24 si a tinut pana la ora 6.00 aproape torentiala, dar am avut corturi ff bune si tot ce trebuie pe munte am stat cate doi - am fost 6 pe munte - deci am avut loc. Shack-ul in cort, pentru ca era pericol de apa HI!... In fine... am vazut locatia, e super, muntele asemenea si vom veni la vara cu echipamente mai bune. Pentru cine a lucrat pregatim QSL-ul de rigoare. este pretios daca s-a lucrat asa putin. Mi-a fost frica sa nu prajesc aparatul, pentru ca traznea de mama mama.
Va atasez logul si un scurt material cu fotografii.
Cu stima,
Nicu, yo7huz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu