Translation tool

sâmbătă, 19 mai 2012

YOFF-417

YOFF 417, Strei – Hateg cu YP0WFF

Astazi, dis de dimineata cand am vazut ca se indreapta vremea, am decis sa caut o noua zona de activat. De-a lungul drumurile pe care le aveam de facut in judetul Hunedoara, pot sa va spun ca sun o multime de zone protejate si care au alocat cate un numar YOFF. Am decis, mai ales ca puteam profita si de avantajul unei oarecare inaltimi sa ma opresc inainte de Hateg in YOFF 417 Strei – Hateg.
Asa am si facut si iata ca pe ziua de azi pot bifa o noua locatie, o noua activare si noi legaturi in log. Am inceput direct in banda de 14MHz care a mers foarte bine, in mai putin de o ora am totalizat peste 100 de qso-uri. Propagare buna, semnale puternice, iar controalele primite spun acelasi lucru. Am coborat si in banda de 40 m, unde cu greu am reusit niste controale cu statii din YO. Banda de 7 MHz, azi a fost o catastrofa. Nu am reusit decat cu greu sa scot sin zgomotul benzii cate un indicativ. Am incercat si in benzile superioare, dar nu am auzit mare lucru, asa ca nu am incercat nici un apel. Desigur ca si in aceasta locatie am executat ceva fotografii
Pana atunci insa un sfarsit de saptamana cat mai frumos si linistit, si de ce nu poate si un “portabil”
73 & 44 YO2MTGigi



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu