Translation tool

miercuri, 2 mai 2012

YOFF-126 din nou !

YO6CUF a fost cu YO6KNX/p in YOFF-126.
Sambata, 28.04.2012 am facut o iesire cu statia la Dumbravita, in YOFF 126. Vreme calda si placuta, trafic radio bun. Am facut 301 QSO-uri cu statii din Europa si Asia.Cu aceasta ocazie am testat si antena portabila tip"FLUTURE" pentru 7-14 -21 MHz si am constatat ca se poate lucra cu ea si in 18 si 24 MHz. La emisie este relativ buna, dar la receptie este excelenta, avand o directivitate foarte mare, din 7 pana in 28 MHz , la un unghi de circa 30 grade. Inclinarea ei in plan vertical cu circa 20 de grade facea ca pamantul din spate sa se comporte ca un reflector si astfel practic statiile din spate erau atenuate cu mai mult de 20 de dB.
Foarte cald de 1 Mai chiar si la munte. Am testat statia si antenele la o locatie noua de langa lac, la capatul de sud est al rezervatiei, unde am cumparat niste teren pentru amplasarea unei baze de trafic radio. Receptie excelenta, emisie buna, chiar daca am mers numai pe acumulator. Am stat cu statia in masina deoarece soarele era foarte arzator. Am limitat puterea undeva intre 25-50 w. A fost o zi frumoasa la iarba verde.  
Cezar-YO6CUF

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu