Translation tool

sâmbătă, 17 martie 2012

YOFF-245

Am plecat cu ganduri mari de a activa si zona din jurul Cetatii Deva,YOFF 245, dar vorba ceea din batrani cu socoteala de acasa si cea din targ e adevarata. Nu a fost ceea ce am dorit, iar legaturile s-au contorizat intr-un ritm extrem de incet.
Propagarea proasta, fluxul solar undeva sub 100, deci momente de stat in fatza televizorului nu in natura in bataia primelor raze de soare.
Cu greu am reusit sa imi ating "targetul " de 100 de legaturi. Cu greu am reusit sa aud statiile in 7 Mhz. Chiar si vecinii nostri de la est, veneau destul de slab si au fost momente cand au trebuit sa imi repete indicativul.
In 14 Mhz nici o legatura, un zgomot infernal de pana la S7, ceea ce mi se pare tare ciudat.
Zgomot mare si fading puternic si in banda de 7 mhz, unde am auzit statii din YO, doar de la distanta mica.
Asta e, propagarea.
Macar vremea a fost superba, soare puternic, vantul nu a mai batut aproape deloc, deci o adevarat zi de primavara. Imi pare rau ca fiind in "trecere" prin zona, nu am gasit "clienti" pentru un gratar... dar la urmatoarea iesire cu siguranta va fi pe lista si actiunea "gratarul".
Fotografii destul de putine de asta data, dar promit ca voi mai reveni in zona si poate data viitoare vom urca chiar sus la cetate. Puteti vedea mai multe poze aici
Pana atunci toate cele bune,
73 & 44 de YO2MTGigi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu